2013. július 20., szombat

A blogom új címét Jézusról kapta, aki mint az igazgyöngy a piszok köré csodás burkot képzett. Hogy a bűnöket a maga vállára vegye helyettünk. Ezt hallhattam Kiskunhalason, megtérésem napján. De megírom nektek megkérdezte az előadó, hogy ki döntött Isten mellett és én nem mertem felállni. Bátran hirdetem nektek, ha mellette döntetek is nem muszáj felállnotok ha nem érzitek úgy magatokat. Én sem tettem. Az igazi harc a szívedben fog el dőlni nem akkor ha látványossá teszed magad az emberek előtt, azzal, hogy te aztán megtértél. Hallottam a hívását: olyan volt, hogy először remegtem aztán melegem lett és arra gondoltam olyan béke van, és végre vettem a lapot. Aztán este elfogott a kételkedés, ami minden bizonnyal a sátántól volt mert imádkoztam azért, hogy elmúljon a kétkedés, és kísértés. El is múlt rá két percre kb. Azelőtt féltem a haláltól és éjszakákat nem aludtam mindenféle nyavajától rettegve, és megmutatta Isten, hogy a földi lét csak egy árnyék világa úgymond a mennynek.

2 megjegyzés: